My Photo
Name:
Location: Prilep, North Macedonia

Monday, May 04, 2009

Nightmare


Види бе, погледни само..... насекаде е исто. Насекаде, скапани, американизирани луѓе. Насекаде исти, го преплавија светов. Вклучувајќи ме и мене. Планетава смрди од нас. Ми се гади. Ми се тресат рацете од презир. Се вознемирувам од огромната одбивност од се блиску до светот, до себе, од себе... Насекаде ништо освен гнила маса. Sex without love. Love without sex. Систем без поента, но со смешна да не беше трагична хиерархија. Ми се гади.

Каде појдоа боговите? Каде појде сета љубов на светот? Каде да ја дадам сета љубов? На кому? Чуму? Во срцето имам љубов да го згрее целиот свет, но и таа како да скапува во сета оваа трула околина, што не успеав да ја сменам како вообичаено. Што ме смени мене. Such a saint but such a whore.
Nightmare

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home